بسيجيان در جريان فتنه نشان دادند كه شاگردان خوبي در مكتب ولايت هستند
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

بسيجيان در جريان فتنه نشان دادند كه شاگردان خوبي در مكتب ولايت هستند

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاكيد كرد: در مقابله با فتنه، بسيجي‌ها نشان دادند كه شاگردان خوبي در مكتب ولايت بوده‌اند و درس هاي بصيرتي را به خوبي فرا گرفته‌اند.

هامون نیوز به نقل ازفارس ، سردار محمدرضا نقدي صبح امروز در اجتماع 110 هزار نفري بسيجيان تهران كه با عنوان اردوي رزمي فرهنگي "فداييان ولايت " در دهكده مقاومت و در محضر فرمانده معظم كل قوا برگزار شد، با بيان اين مطلب، گفت: امروز بسيج با توسعه تربيت و آموزش در همه ابعاد آماده است تا براي بهره‌گيري از پيروزي هاي بزرگي كه پاداش خدا به اين استقامت خواهد بود، سعه صدر خود را نشان دهد و اگر آزمايش سخت تري براي ارتقاء به كلاس بالاتر انسانيت و كمال در راه باشد، بار ديگر جان ها را سپر اسلام و ارزش هاي متعالي آن كند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: اي امام امت و اي نائب امام زمان(عج)! امروز 110 هزار بسيجي تهران، به نمايندگي از ميليون ها بسيجي و اجتماع غدير كشور، يك ميليون بسيجي رزمنده شركت كننده در اردوي فرهنگي - رزمي فدائيان ولايت در 400 شهر كشور و همه بسيجيان جهان اسلام كه دل هاشان براي حضور در محضرتان پر مي كشد، آمده اند تا ضمن تبريك عيد سعيد غدير، براي ادامه راه تا آزادي همه بشريت از سلطه ستمگران، تجديد بيعت كنند.

وي ادامه داد: يلان سيستان، شهيدان گلدوي و كيخا كه با شهادت طلبي در مقابل تروريست هاي آمريكايي حماسه شهيدان فهميده و بهنام محمدي را زنده كردند و ده ها شهيد و جانبازي كه در فتنه سال گذشته در دفاع از آزادي و صيانت از آراء حقيقي مردم و در حفظ حريم مسجد و در دفاع از حرمت عاشورا به شرف شهادت و جانبازي نائل شدند، زنده ترين اسناد وفاداري بسيج اند و نشان مي دهند كه برخلاف ميل واماندگاني كه به نسل جوان با سوظن مي نگرند، نسل امروز آگاهانه و عاشقانه در صحنه است و خودش را براي هر شرايطي آماده كرده است.

نقدي با اشاره به اينكه حقيقت ولايت، همان «اِن الحُكم الا لله» است و بسيج هم چيزي نيست جز جاري شدن ولايت در بستر جامعه كه قرآن حزب الله مي خواندش، خاطر نشان كرد : همه پيروزي هاي برجسته اي كه ملتي غريب و تنها را به كانون پر تپش تحولات جهان و الگوي همه آزادي خواهان بدل كرد مرهون بسيج ملت حول ولايت بود و امروز هم با هدايت ولايت است كه لايه هاي پيچيده استكبار درهم ريخته و ما به پشت خيمه فرماندهي دشمن اصلي رسيده ايم. زيرا صهيونيست ها و جهان‌خواراني كه تا ديروز با دست هاي باز هرجا را دلشان مي خواست تصرف مي‌كردند، در محاصره بسيج جهان اسلام قرار گرفته اند و براي حفظ حيات ننگين خود دست و پا مي زنند.

وي با تأكيد بر اينكه ادامه اين راه پر افتخار تنها در پرتو ولايت ميسر است، اظهار داشت: يكبار قدر ناشناسي فرزندآدم از نعمت غدير، اخراج از بهشت مدينه النبي و تجربه تلخ قرن ها محروميت از آزادي و امنيت و عدالت كافي بودكه ما قدر ولايت بشناسيم و در تمام فراز و نشيب هاي انقلاب چنان به آن تمسك جوييم كه اگر قطعه قطعه مان كنند هر سلولمان فرياد برآورد «لبيك يا علي».

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه هفته بسيج امسال حال و هواي ديگري دارد زيرا تقارن اين هفته با عيد غدير، باعث شده دل هاي مشتاق دريادلان، ازعشق الگوي آرماني شان، طوفاني شود، تصريح كرد: علي (ع) انسان كامل همه جانبه كه از عبادتش، سيّدالسّاجدين (ع)در شگفت است، دانشمندان برابر علمش هستند. زيرا هنر جاودانه اش آميزه اي از عمق حكمت در اوج دلربايي است كه اگر خدا حتي به كلام او تحدّي مي كرد باز هم بشر عاجز مي ماند. علاوه بر اين رزم آوري شجاع است كه قهرمانان نامدار در برابرش خوار و بي مقدار مي ماند. ولي در برابر يتيم، بال هاي خضوع او گسترده و مرواريد اشكش غلطان مي شود.

نقدي با اشاره به اينكه گزينش همين الگوي آرماني، بسيج را تجلي جهاد همه جانبه كرده و از جوانان ما شخصيت هاي برجسته اي ساخته كه در راه انجام تكليف درهرعرصه نياز، سرازپا نشناخته به نداي علي زمان لبيك مي گويند، افزود:لبيك يا علي يعني آمادگي هميشگي براي جهاد، آمادگي براي قطعه قطعه شدن زير تانك، غلطيدن در ميدان مين و استقامت درآتش شلمچه و مجنون، يعني وزوايي يعني فرهانيان. لبيك يا علي يعني بهترين دوران جواني را وقف سازندگي براي محرومان كردن، يعني عبدالله والي. لبيك يا علي يعني جهاد عاشقانه علمي براي درهم شكستن تحريم ها و رسيدن به قله هاي فناوري، دنيا را از جهش هاي علمي و خودكفايي در حيرت بردن و در اين راه جان دادن، يعني استاد مسعود علي‌محمدي.

وي ادامه داد: لبيك يا علي يعني جهاد نفس، يعني در جنگ نرم با تهذيب و تربيت صالحين، با زنده نگه داشتن راه امام و شهيدان، هم در تبليغ و هم در عمل، ماهواره و اينترنت و ديگر افيون هاي دشمن را به شكست كشاندن. لبيك يا علي يعني در دفاع از ولايت، از سرزنش هيچ ملامت گري نترسيدن، در فتنه ها بدون ملاحظه جانب حق را گرفتن، جان و آبرو را در اين راه گذاشتن، يعني حسين غلام كبيري.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اذعان داشت: لبيك يا علي يعني اي عزيز فاطمه (س)، اگر صد تهاجم نظامي كنند، اگر هزار فتنه بر پا كنند، با بصيرت، دشمن را پشت همه نقاب هاي دوست نمايي مي شناسيم، با شجاعت در ركاب ولايت مي ايستيم و با همه قوا ندا مي دهيم: "لبيك يا علي (ع) "

نقدي يادآورشد: ملت بسيجي ما سال گذشته با خلق حماسه هايي چون 9 دي و 22 بهمن با سربلندي و بدون يك سر سوزن عقب نشيني از خط امام، از فتنه اي عبور كردند كه شنيده نشده در تاريخ هيچ ملتي از آزمايشي چنين سخت موفق بيرون آمده باشد البته اين پيروزي جز به بركت بصيرت بخشي ولايت حاصل نشد. به بيان ديگر در مقابله با فتنه، بسيجي ها نشان دادند، شاگردان خوبي در مكتب ولايت بوده اند و درس هاي بصيرتي را كه آموخته ايد، خوب فرا گرفته اند.

وي همچنين افزود: درس عبرت هاي عاشورا، عوام و خواص، خودي و غيرخودي، تهاجم و شبيخون فرهنگي، داشتن معيار بجاي پيروي افراد، اصولگرايي اصلاح طلبانه، شاخص هاي خط امام، نداي "أين عمار " و درسهاي فراوان ديگر بود كه عبور سرافرازانه از فتنه را ممكن ساخت و امروز بسيجيان آمده اند تا براي ادامه راه، درس هاي جديد را بگيرند. رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان خاطرنشان كرد: ضمن تبريك اين عيد سعيد به شما اي مشعل فروزان هدايت و اي فرمانده قلب هاي بسيجيان، هم نوا با ياران بسيجي ام، با اين ندا با شما تجديد بيعت مي كنيم: "لبيك يا علي"
 




:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 4 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: